НОВИНИ. ОГОЛОШЕННЯ

СЕРПНЕВИЙ ОСВІТЯНСЬКИЙ ОНЛАЙН - ФОРУМ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШУКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

"ЯКІСТЬ ОСВІТИ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ: ЇЇ ДОСЯГНЕННЯ ТА ПРОБЛЕМИ"

26 СЕРПНЯ 2022 РОКУ 12.00 - 14.00

Конференція Zoom. Приєднатися до конференції за посиланням:

https://us04web.zoom.us/j/76824410428?pwd=e9AlbDAmirva-1KrmecACgNn6_6xoY.1 

 Ідентифікатор конференції: 768 2441 0428              Код доступу: cP32BN

СЕРПНЕВА  НАРАДА  ОСВІТЯН 

25, 26, 30 серпня 2022 року

Анімація для дітей про те, як подолати страх перед новим оточенням та менше сумувати за домівкою

  Триває четвертий місяць жахливої війни в Україні. Через це наші українські діточки опинилися у незнайомих місцях. Вони розгублені, їм страшно, адже вони далеко від рідного дому, своїх друзів та улюблених іграшок.       
Саме для них українсько-ізраїльська IT компанія Filancy створили вже другий навчальний відеоролик. Вірний помічник Наплічник навчить дітей, як подолати страх перед новим оточенням; що робити, якщо сумуєш за домівкою; і як швидко адаптуватися до реалій їхнього нового життя.
Автором тексту анімації виступила Інна Большакова - дитячий психолог, автор підручників та навчальних програм для дітей та дорослих, методиста Новопечерської школи, експерта з освіти та виховання в громадській спілці "Освіторія".
Посилання на YouTube https://youtu.be/PjzkxaDywuI                                                                                     Посилання на Facebook https://www.facebook.com/watch/?v=726783918561608&ref=sharing 
Також ви можете ознайомитись із першим мультфільмом серії. У проекті взагалі відсутній якийсь фінансовий підтекст і призначений лише для того, щоб допомогти дітям. 
Звертаємось до вас з проханням максимально поширити це відео, щоб якомога більше дітей переглянуло його та отримало необхідну їм підтримку.
Будь ласка, підписуйтесь на наш канал і допомагайте розповсюдженню лайками.
Разом подбаємо про дітей України! 

ВИПУСК - 2022

                      Шкільний випускний буває лише раз в житті у кожного із нас. Цього року він особливий, бо має солоний присмак не лише через сльози радості і надії рідних та близьких... Випускний без зустрічі світанку усім класом, без мерехтливих суконь та елегантних костюмів, без переповненого залу, рідних, односельчан...                                                                                                                                                                                     Цьогоріч в закладах освіти Карпівської сільської ради 53 випускники 9 класів, які отримали свідоцтва про базову середню освіту, та 18 випускників 11 класів, що отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту. Сьогодні випускників вітали сільський голова Степан Степанович Олійников, директор Карпівського ліцею Олійникова Людмила, директор Андріївського ліцею Карпець Лариса, завідувач Тихоставської гімназії Карпівського ліцею Рудковська Валентина та завідувач Червонівської гімназії Карпівського ліцею Інна Лозінська, а також класні керівники, вчителі, батьки та рідні випускників. У цьому році свідоцтво з відзнакою отримала випускниця Тихоставської гімназії Карпівського ліцею Котякова Анастасія, срібною медаллю нагороджена випускниця Карпівського ліцею Курило Софія.                                                                                                                                                                                                                        Вітаємо всіх випускників 2022 року.  Позаду довгий шлях до знань, але попереду захоплива дорога до багатьох можливостей, творчих ідей та здійснення мрій. Від щирого серця вітаємо вас, любі випускники 2022 року та бажаємо жити у вільній, щасливій країні, яку разом відбудуємо та зробимо найкращою у світі.

На офіційному порталі Уряду оприлюднено розпорядження КМУ від 14 квітня 2021 р. № 366-р "Про схвалення Національної стратегії із створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року". Документ розроблено у межах ініціативи Першої леді Олени Зеленської та на виконання відповідного указу Президента України.

Метою стратегії є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної та громадянської, економічної та освітньої безбар'єрності до всіх сфер державної політики.

Наразі МОН працює над напрямом освітньої безбар'єрності. Визначено три основні цілі цього напряму:

  • можливість дорослих, молоді та дітей використовувати всі види та форми освіти;
  • задоволення особливих освітніх потреб всіх учасників освітнього процесу;
  • створення інклюзивного освітнього середовища.                                                                                  Для досягнення стратегічної цілі "Можливість дорослих, молоді та дітей використовувати всі види та форми освіти" визначено завдання щодо розвитку освіти дорослих. Зокрема, з-поміж них: систематизація процесів надання послуг, популяризація центрів надання освітніх послуг та забезпечення умов для фінансування за форматом "гроші ходять за людиною"; створення умов для розвитку національних та міжнародних обмінів, форумів та конференцій для студентів університетів третього віку; забезпечення умов для підготовки андрагогів.
  • Також завдання щодо розвитку та підтримки інших форм освіти. А саме:

    • забезпечення закладів дошкільної освіти методичними, діагностичними та матеріально-технічним засобами для створення та функціонування інклюзивного середовища;
    • забезпечення підвищення рівня якості надання освітніх послуг в спеціальних закладах загальної середньої освіти або спеціальних класах (групах) закладів освіти зі створенням умов для здобуття учнями (вихованцями) з особливими освітніми потребами освіти в освітньому середовищі, наближеному до місця їх проживання;
    • популяризація та підтримка впровадження сімейних форм влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;
    • забезпечення умов громадського сектору для організації навчання, яке не забезпечується інституційною освітою, шляхом популяризації, проведення конкурсів та форумів;
    • розвиток та підтримка кваліфікаційних центрів, що визнають результати здобуття освіти за неформальною освітою, зокрема у надавачів освітніх послуг з громадського сектору;
    • розвиток та підтримка впровадження дуальної освіти шляхом реалізації спільних проєктів освітніх закладів та бізнесу;
    • створення умов для дистанційного навчання у всіх освітніх закладах тощо.

    Для досягнення стратегічної цілі "Задоволення особливих освітніх потреб всіх учасників освітнього процесу" передбачено підвищення кваліфікації учасників освітнього процесу та створення безбар'єрних умов під час здобуття освіти. Зокрема - підвищення мотивації до навчання фахівців за професіями "асистент вчителя", "асистент учня", створення умов для навчання батьків дітей з особливими освітніми потребами, бібліотечного фонду спеціальної літератури, адаптованої для осіб з порушеннями зору, слуху, ментальними порушеннями та забезпечення харчової безбар'єрності у всіх закладах освіти шляхом запровадження моніторингу харчових потреб та популяризації здорового харчування.

    З-поміж завдань цілі "Створення інклюзивного освітнього середовища" визначено наступні:

    • розроблення критеріїв та запровадження моніторингу доступності та комфорту закладів освіти;
    • розроблення та затвердження стандарту структурування освітнього середовища для осіб з порушенням інтелектуального розвитку;
    • забезпечення доступності всієї інфраструктури освітніх середовищ (гуртожитки, центри дозвілля, бібліотеки, архіви, актові зали тощо);
    • створення умов для забезпечення високого рівня залученості батьків та опікунів до освітнього процесу шляхом пріоритизації відповідних проєктів на конкурсах проєктів для закладів освіти;
    • розроблення та впровадження державної системи раннього втручання;
    • запровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров'я та інтегрування її в систему освіти як сучасне підґрунтя для планування індивідуальних освітніх траєкторій;
    • розроблення та впровадження державної системи раннього втручання;
    • запровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров'я та інтегрування її в систему освіти як сучасне підґрунтя для планування індивідуальних освітніх траєкторій.

    Очікуваними результатами реалізації стратегії у напрямі освітньої безбар'єрності для кожної людини є створені рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя та здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетентностей.


Додайте текст тут...

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно!